tisdag 2 februari 2010

2 Februari

Ujuj va tiden går fort, i morgon har vi bott i en vecka i vår nya lägenhet och det känns så himla bra TACK alla underbara som hjälpt oss med flytten.
Nå ja, jag blev utmanad av Sofia på hennes blogg men jag e lite tråkig och tackar nej till den utmaningen, har liksom inte sju stycken att utmana tillbaka, hmm men så är det.

Den senaste tiden har ägnats åt lägenheten och där emellan så är det jobb som gällt. Tyvärr så har det blivit lite si och så med både mat och träningen men nu så är jag på gång igen, vet inte hur många gånger jag har sagt det men när det nu eller aldrig. Igår så gick jag en sväng på lunchen och idag har jag pulsatt/halkat runt kanalbanken men det var himla skönt måste jag säga. Ikväll blir det spinningfeelgood det är en tränings form´som jag gillar jätte mycke. Det är så skönt att ta ut sig riktigt ordentligtoch få svettas ordentligt,

nehe nu blir det lite kaffe sen skajag diska och plocka lite innan Johan kommer hem.

puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar