söndag 10 oktober 2010

Första veckan med GI

Första veckan med GI har gått jätte bra =) i fredags så visade vågen på -7hg och det är jag nöjd med, har man bantat länge och framför allt jojo bantat som jag har gjort så kan det ta lite längre tid för kroppen att svara på GI så 7 hekto ner är jag nöjd med.

Maten har funkat kanon vi har ätit gott och jag har blivit snabbt mätt och hållt mig mätt länge och det känns toppen =) Men igår så blev det en stor avsides dag det är svårt när man är borta och äter. Vi var i Linköping hos Malin och Kalle och alla barn så det blev korv med bröd och choklad bollar och på kvällen så var vi hemma hos mamma och Mats och firade min lillebror som fyllde 22 år och då blev det smörgåstårta och vanlig tårta och lite rödvin.

Idag är det nya tag som gäller, till frukost idag så blev det omelett med fetaost och soltorkade tomater mmmm gottit, och så har vi planerat veckans matsedel och skrivit handlingslista allt är så mycket lättare när man planerar sin mat.

Är det någon som har några smarriga GI tips?

Nu ska jag ta och kolla på kort från vårt bröllop och se vilka vi ska framkalla,
hej svejjs så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar