lördag 8 augusti 2009

På jobbet

Skulle ta och fixa till min blogg så den blir lite finare men det gick tydligen inte på denna dator på jobbet så det blir till att göra det hemma sen, fanns ju hur många finna som helst att välja mellan hm det blir svårt.
Idag innan jobbet så har jag varit ute och gått i ca 50 minuter tror jag att det blev ungefär i alla fall varmt var det.
Det har varit en bra vecka så här långt, började att äta alli här igen efter semestern och det är skönt för då vet jag att jag inte få i mig och jag kan inte äta för mycket fett. Redan under semestern så kom vi igång med träningen och denna vecka så har jag gjort något varenda dag jag har varit på gymmet eller så har det blivit en promenad, det är så skönt att få röra på sig och att ha kommit igång ordentligt. Jag måste hålla i detta, har ju en brudklänning att komma i och jag vill inte vara en fetknopp när jag gifter mig!!! Det är skönt att Johan också är i en fas att förändra livsstilen, jag vill inte säga att vi bantar utan att det snarare handlar om att lära sig att äta bra mat och röra på sig en ny livsstil!

puss å kram

1 kommentar: