måndag 18 januari 2010

En lång väntan

En lång väntan ja det är vad som är nu, en väntan på att flytta in till stan men det är ju bara 1 ½ vecka kvar skönt, nästan allt är packat och fönstrena, balkongen och förrådet är städat. Det andra är det lite längre väntan på men det går snart det med´och det är ju vårt bröllop. Vi ska ta ett ordentligt tag kring planeringen kring det när vi flyttat.
Fixa inbjudningskort
Prova viner och bubbel
Prova mat osv, det finns hur mycket som helst att göra !!!! hehe men det ska bli Så kul,. nu har jag ju lite att göra nu när skolan är slut, kanske kan bli lite bättre på att skriva här i bloggen oxå.

Usch dom här dagarna som varit har varit jobbiga med maten har varit jätte hungrig och sugen på ALLT, och jag har varit så svag och jag blir så ARG på mig själv när jag inte kan stå emot men idag har jag i alla fall varit på gymmet och tränat och det gick jätte bra =). sen så har vi ju grejat en massa här hemma.
När vi har flyttat tar det ju 30 sek under att gå ner till gymmete så då har man inga undanflykter att inte gå neroch träna, och det ska bli skönt. Måste kämpa på har ju en klänning att komma i hihi.
Nu ligger vi och slappar i soffan och kollar på idrottsgalan ganska så kul faktiskt.

PoK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar