tisdag 12 januari 2010

natten mellan 11-12/1

Haha kom på att jag bara eller i alla fall nästa bloggar på nätterna, hmmm finns ju lite annat att göra på nätternaän att blogga men va faan.....

Nu är det ett nytt år med nya möjligheter, vi ska flytta in till stan igen, vilket ska bli helt underbart... LÄNGTAR som tur är så är det bara tre veckor kvar och det kommer att gå fort hihi´men det bästa av allt är att vi ska GIFTA oss i ÅR jag är så lycklig och glad för det, det är nog det bästa som kommer att hända i år i alla fall som det känns just nu.....

ser fram emot ett långt och lyckligt liv med med älskade Johan, manen i mitt liv, kan inte få det bättre, och jag nöjer mig enbart med det bästa=),

Träning och mat går bra med undantag från några vurpor men man måste ju få leva oxå speciellt när det är ngt extra men det får inte bli för mycket av det goda nejnej vill ju vara ha gått ner i vikt tills bröllopet ju om 31 veckor är vi herr och fru............... hm har inte riktigt bestämt vad vi ska heta än, det blir nog inte Karlsson i alla fall...... hur som helst så har jag ett tag på mig att gå ner i vikt och det ska jag klara av, hm så det så.

nehe nu ska jag göra lite nytta och inte bara sitta och roa mig nu blir det till att plugga ska ju upp till skolan den 15 januari och det för sista gången hoppas jag ska opponera och försvara mitt arbete e lite nervös faktiskt men det ska väl gå bra skulle jag tro i alla fall....

Puss och kram

1 kommentar: