söndag 23 maj 2010

ojojo

Hm nu va det väldigt längesen jag skrev i min blogg fyfy på mig men allt har ju sin tid. I morgon måndag ska jag och Johan prova något som heter isodieten och jag har beställt hem två böcker om det med en massa goa recept så vi ska köra ett åtta veckors program med färdiga menyer, det ska bli spännande.


Kul att prova lite nya rätter blirju lätt att man kör på med samma rätter hela tiden så nu blir det nytt och det bästa av allt e ju att man går ner i vikt oxå jippi !

Detta är en potatissallad enligt isodietensom vi åt i fredags vi tog lax till istället för kyckling men från och med i morgon så blir det att följa menyerna.

Så förhoppnings vis så hinner man gå ner lite till innan bröllopet.

Ne nu så ska jag hoppa in i duschen och sen väcka min älskling som ligger och sover, han ska jobba inatt.

puss å kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar