fredag 26 augusti 2011

Dagarna går så fort

Nu är det fredag igen, dagarna och veckorna går så himla fort och på sätt och vis så är det ganska skönt måste jag säga för då går ju graviditeten fortare, jag vill i alla fall att det ska gå fort fram till den 29/9 då vi ska upp och göra ett ultraljud =)

Den här helgen är jag ledig men det är fullt upp i alla fall, nu på morgonen så ska jag iväg och vaxa mig och bli fin, sen så ska jag möta upp bror på stan och käka lunch samt fixa present till mamma som har fyllt år, vi ska ha lite kräftskiva ikväll så då passar vi på att fira henne. Idag är det urnsättning av morfar, han ska visst ligga i asklunden det är ju jätte fint där uppe men lite synd tycker jag att det är för själv så ville han bli begravd i varv, men men det är väl bara att gilla läget mormor bestämmer. Jag ska i alla fall följa med och stötta mamma (hoppas att det inte blir en massa liv bara).
Sen bär det hem igen och att fixa kycklingklubbor och paj till kvällens festligheter och det ska bli kul i alla fall, men det blir jag som kör hahha det gör jag så gärna men sen så har Johan några att köra igen skulle man kunna säga =)
Imorgon bär det iväg till Linköping för lite shopping med Malin ska se om jag hittar något som jag kan ha på mig och lite till bebis för det var en affärdär det var en massa rea tydligen så vi får se vad vi fyndar ska i alla fall bli kul att göra Linköping osäkert. På kvällen blir det dop och vigsel i Rimforsa. Min söndag kommer vara en slappar dag, för sen så är det en intensiv jobbvecka på g =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar