torsdag 17 maj 2012

Början

Jag överlevde och jag snubblade inte på stenar, rötter eller mina egna fötter, jag sprang inte jätte fort och inte särskilt långt det blev mest promenad men någonstans ska man börja. Angelica och jag ska ses nästa torsdag igen och springa men jag ska ge mig ut på lördag igen och öka min springtid,jag får gå ut försiktigt och öka efterhand.
Idag har jag varit och spelat bilbingo men jag vann inget inte mamma eller Annelie heller lite synd men men vi hade ju chansen i alla fall. I morgon bär det iväg till Ullared för lite shopping och det ska bli kul, hoppas att det inte är för mycket folk bara, jag gillar inte när det är en massa köer. Hoppas att vi hittar en massa fina saker bilder på det vi handlar kommer.

kramen på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar