torsdag 17 maj 2012

Mina första steg

Snart är det dags för mina första steg, mina första löparsteg får se hur det går om jag överlever, kommer hem utan att bryta mig men med min tur så snubblar jag säkert över en rot eller sten haha.
Är ju som sagt i valet och kvalet om jag ska anmäla mig till tjejloppet i lidingö, vågar jag kan jag orkar jag????? Ahhh en jäkla massa träning innebär det i alla fall och på köpet en viktnegång om jag har tur och sköter min kost.
Tänk vilken känsla av lycka, stolthet och glädje när man kommer in i mål efter att ha sprungit 10km mmm det känslan är nog skön. Just då har man nog inte ont i ben, fötter eller knän det kommer nog efteråt fast då är man ju redan i mål. Nehe om jag ska ta och göra iordning mig för mitt första löppass allt har en början och det här är min början.

kram banan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar