lördag 19 maj 2012

Shopping och löpning

Igår var vi i Ullared och där var vi ju inte ensamna, det var inga köer när vi kom men i varuhuset var det hysteriskt mycket folk, lite för mycket för min smak. För engångs skull så var vi lite förberedda och organiserade när vi handlade och vi kom hem med mycket bra saker och kläder, så jag är nöjd med dagen och Ester skötte sig galant.

Här är en del av det vi handlade =)

Iadg så har jag varit ute i Råssnäs och sprungit, jag har hittat ett träningsprogram för nybörjare som jag började med idag och det kändes riktigt bra faktisk, jobbigt men det ska det ju vara. Träningsprogramet var 20 minuter så jag kom inte hela varvet ute i Råssnäs så jag gick resten och sen gick jag ett helt varv till och det var så skönt.
När jag kom hem så smakade det gott med en kopp kaffe och lite vanilj yoghurt.
snart så ska jag hoppa in i duschen och fixa till mig och gå en sväng på stan, ikväll ska vi hem till Jonny och Annika och äta grillat och dricka lite vin mmm. Nehe nu ska jag ta hand om en arg Ester.

kram banan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar